نوشته شده توسط : آذر یوسفی

امارت ایحلامور ترکیه استانبول

 نام عمارت ایحلامور از درختانی که در باغ های این بنا وجود دارد گرفته شده است. البته این عمارت در قرن 19 میلادی یعنی در زمان ساختش خارج از شهر استانبول ترکیه بود اما هم اکنون به خاطر توسعه شهر در مرکز آن قرار گرفته است. این عمارت که در محوطه وسیعی در میان درختان بلند قامت و فضای سبز و استخری دلباز قرار گرفته با نمای بیرون و درون به خوبی معماری 200 سال قبل را نشان میدهد.تور ترکیه نوروز 95


کلیسای چورا ترکیه

این کلیسا که تقریبا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد ترکیه قرار دارد از ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ترکیه ساخته شده بود و بعدها به مسجد تبدیل شد اما در حال حاضر موزه ای دیدنی است با نمایی آجری و موزائیک ها و کاشی های زیبایی که باقیمانده هنر دوره بیزانس را به گردشگران ترکیه نشان میدهد. بخش هایی از این کلیسا در سال 400 میلادی شکل گرفت ولی ساختمانی که امروزه میبینیم حدود سال 1500 ساخته شده است.تور ترکیه نوروز 95 


تنگه بسفر ترکیه

 اگر چه تنگه بسفر مشخصه های دیگر مکانهای باستانی استانبول را ندارد اما گشت و گذار با قایقهای قدیمی و سنتی در این تنگه بسیار جذاب و به یادماندنی است. تنها به این وسیله است که می توانید سواحل این تنگه و تغییرات و تحولات گذشته و حال این منطقه را مشاهده کنید. هتل های مدرن ، ویلاهای چوبی حاشیه ساحل ، کاخ های زیبای مرمرین ،  قلعه های سنگی روستایی و دهکده های کوچک ماهیگیری از جذابیت هایی هستند که از دیدنشان پشیان نخواهید شد.تور ترکیه زمستان 94


مسجد فاتح ترکیه

این مسجد که عنوانش را از نام فاتح سلطان محمد فاطح کسی که استانبول ترکیه را تصرف کرد وام گرفته استدر فاصله سالهای 1463 تا 1470 بنا شده است. این بنا در بالاترین نقطه یکی از تپه های استانبول ترکیه قرار دارد و کنار آن مجموعه ای است از ساختمان های خیریه مذهبی ، مدرسه ها ، آسایشگاه ها ، حمام ها ، بیمارستان ، کاروانسرا ، و کتابخانه که همگی ارزش دیدن را دارند.

تور ترکیه زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

آداب و رسوم مردم ترکیه در ماه رمضان

مسافران تور ترکیه تابستان 94 که قصد دارند در ماه مبارک رمضان به ترکیه سفر کنند خوب است بدانند که:

در ترکیه مانند ایران ماه رمضان حال و هوای خاصی دارد و مسلمانان آن معتقدند که اگر از لحاظ اقتصادی وضعیت بدی داشته باشند در ماه رمضان خدا برکت را به سفره هایشان بر می گرداند. شروع ماه مبارک رمضان در ترکیه انقدر با شکوه و خاص است که غیر مسلمانان هم با رسم رسومات این ماه آشنایی دارند. مسلمانان ترکیه قبل از آمدن ماه رمضان خیابان ها و مساجد و گذرگاه ها را چراغانی و آذین بندی می کنند و با این کار آغاز این ماه مبارک را به یکدیگر تبریک می گویند. شیرینی فروشی های ترکیه در ماه رمضان بازارشان گرم می شود و بیشتر از 36 نوع شیرینی و پیراشکی در این ماه درست می شود که مسلمانان روزه دار می توانند آن را تهیه و زمان افطار نوش جان کنند.

آداب و رسوم مردم ترکیه در ماه رمضان

مسافران تور ترکیه تابستان 94  خوب است بدانند که پایه بی قید و شرط سفره های افطار مسلمانان ترکیه باقلوا , پنیر , خرما , زیتون , انواع آش ها و سوپ های خوش مزه یا همان چوربا می باشد. جالب است بدانید که بعضی از این چورباها از زمان عثمانی به جای مانده. در ماه رمضان مردم در اماکن عمومی خیمه یا چادرهایی را برپا میکنند تا به مردم افطاری دهند بنابراین کسانی که هنگام افطار بیرون هستند , می توانند افطار را در همین چادرها نوش جان کنند و مهمان همشهری های خود باشند. این خیمه معمولا توسط افراد خیر و یا خیریه ها بر پا می شود و شما مسافران عزیز تور ترکیه خرداد 94 این چادر و خیمه ها را بیشتر در شهر استانبول و آنکارا می توانند ببینند.

آداب و رسوم مردم ترکیه در ماه رمضان

 

آداب و رسوم مردم ترکیه در ماه رمضان



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رسوم مسلمانان ترکیه در ماه مبارک رمضان,درباره ترکیه,اطلاعات ترکیه,سفر به ترکیه,گردشگری در ترکیه,آداب و رسوم مردم ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

 

راه هوایی ترکیه

مسافران تور ترکیه تابستان 94 که میخواهند به صورت هوایی به این کشور سفر کنند بدانند که برای شهر استانبول و آنکارا پرواز مستقیم در تمام فصول و ایام سال و همچنین در تعطیلات نیز انجام می شود. برای شهر آنتالیا , ازمیر و... پروازها به صورت چارتر انجام می شود. مدت پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا و استانبول تقربا 3 ساعت می باشد.

راه های ارتباطی ترکیه

 

راه زمینی ترکیه

مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که تهران تا استانبول 2000 کیلومتر فاصه دارند و مسافران می توانند این مسافت را از طریق مرزهای زمینی با اتومبیل شخصی یا اتوبوس های سیر و سفر و... طی کنند. و از این سفر زمینی که به مدت 45 ساعت است نیز لذت ببرند.

 

سفر به ترکیه با قطار

مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 که میخواهند با قطار به استانبول ترکیه سفر کنند بدانند که تقریبا سه روز (70 ساعت) در راه خواهند بود. برای رفتن به ترکیه با قطار می توانید از خطوط راه آهن ایران ترکیه استفاده کنید.

راه های ارتباطی ترکیه

 

سفر به ترکیه با کشتی

مسافران عزیز تور ترکیه خرداد 94  که علاقه مند به سفر با کشتی هستند می توانند از طریق بنادر جنوبی ایران مانند بندر بصره , دریای مدیترانه و یا دریای سرخ به ترکیه بروند و در سواحل زیبای ترکیه پیاده شوند. سفر با کشتی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است و مسافران می توانند از این سفر دریایی خود نهایت لذت را ببرند.

راه های ارتباطی تور ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: راههای ارتباطی ترکیه,درباره ترکیه,اطلاعات ترکیه,سفر به ترکیه,گردشگری در ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

پایتخت کشور ترکیه آنکارا می باشد و مردم این کشور به زبان ترکی صحبت می کنند و مسلمان هستند. مسافران تور ترکیه 94  بدانند که واحد پول این کشور لیر است و اگر به دنبال مناطق توریستی این کشور هستند بدانند که شهرهای توریستی ترکیه آنتالیا , استانبول , کوش آداسی , مارماریس و بدروم هستند. فاصله تهران ترکیه حدود 3 ساعت است و همچنین آنتالیا و استانبول یک ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارند.(1:30 عقب تر هستند.)

 

تور ترکیه شهر بدروم

تور ترکیه شهر مارماریس

 

مسافران عزیز تور ترکیه اردیبهشت 94  بدانند که آب لوله کشی این کشور به هیچ وجه قابل شرب نمی باشد و باید از آب معدنی استفاده کنند. کد تلفن آنتالیا 0090 242 و کد تلفن استانبول 0090 212 می باشد. در نهایت شاید مسافران خوش خوراک تور ترکیه خرداد 94  بخواهند که غذاهای مخصوص ترکیه را بچشند پس بهتر است که غذاهای مخصوص این کشور را بدانند: دونر کباب با پیته , مانتی , باقلوا , نان سیمیت , پلوی علی باش , پلوی قالبی توپ , بوقلمون گردویی , پیتزای قالبی , کباب خمیر دار , بورک ران مرغ , دلمه مرغ , کیشکه و... .

 

تور ترکیه بورک ران مرغ

تور ترکیه کباب دونر

همچنین لذیذترین و کامل ترین صبحانه زندگی خود را می توانید در ترکیه نوش جان کنید. در مناطق محلی ترکیه شما می توانید یک صبحانه کامل را نوش جان کنید و لذت ببرید. صبحانه ترکیه شامل نان تازه , پنیر , خامه , چای ترک , گوجه , خیار , فلفل , زیتون , گوزلمه می باشد. مسافران عزیز تور ترکیه بهار 94 با میل کردن چنین صبحانه ای لذت کامل را از سفر خود خواهند برد.

تور ترکیه میز صبحانه کامل



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعات ضروری ترکیه,درباره ترکیه,اطلاعات ترکیه,سفر به ترکیه,گردشگری در ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در ساحل زیبا و ماسه ای لارا قرار دارد. خوب است که بدانید شهرت این هتل به دلیل داشتن بزرگترین استخر روباز است. هتل ریکسوس لارس آنتالیا دارای امکانات بسیار خوب و لوکس می باشد و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحل اختصاصی آن میباشد. از دیگر ویژگی های آن این است که فاصله آن تا نزدیکترین مرکز خرید فقط یک کیلومتر می باشد. هتل ریکسوس لارس آنتالیا در نزدیکی هتل تایتانیک , کروانسارای لارا و میراکل قرار دارد. از جمله عواملی که به زیبایی این هتل افزوده است این است که بوسیله جنگل های انبوه و سرسبز و زیبا محاصره شده است و علاوه بر این به دلیل نزدیکی آن به ساحل شما مسافران عزیز تور ترکیه فروردین 94  به راحتی می توانید از زیبایی آن و پاکیزگی هوا در این منطقه و همچنین از دیدن دریای پاک و آبی مدیترانه نهایت لذت را ببرید. مسافران تور ترکیه 94  با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیساستانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیساستانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه عید 94 پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیساستانبول ترکیه به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه عید 94 می باشد.

تور ترکیه رستوران هتل ایبیس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره ایبیس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

هتل فانتازیا از هتل های ساحلی کوش آداسی است که سال 1989 افتتاح شده است اما در سال 2006 مجددا بازسازی شد که هزینه ای معادل 6 میلیارد دلار را در بر داشته است. شاید برای مسافران تور ترکیه 94 جالب باشد که بدانند این هتل در نزدیکی شهر قدیمی افسوس , خانه مریم مقدس , دیدما , میلتوس قرار گرفته است. از اماکانات این هتل می توان به اینترت وایرلس در تمام اتاق ها , استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , رستوران های بین المللی با سرو غذاهای ترکی , ایتالیایی و خاورمیانه ای و... اشاره کرد. علاوه بر این در این هتل دو زمین تنیس نیز برای مسافران عزیز تور ترکیه 94 که علاقه مند به تنیس هستند نیز وجود دارد.

تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل فانتازیا کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای  کوش آداسی

 

 

هتل گرند بلو اسکای یک هتل 5 ستاره است که در خط ساحلی دریای زیبای اژه قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های رو به دریا با چشم اندازی فوق العاده هستند. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی , استخر , سونا , رستوران های متنوع با غذاهای لذیذ و متنوع و.... می باشد. هتل گرند بلو اسکای با مرکز شهر تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

خوب است مسافران عزیز تور ترکیه 94 که قصد سفر به کوش آداسی و اقامت در این هتل را دارند بدانند که  اتوبوس های ساحل لادیز هر ده دقیقه یکبار از مقابل درب اصلی هتل عبور می کنند. مسافران عزیز تور ترکیه 94 با سفر به کوش آداسی و اقامت در هتل گرند بلو اسکای می توانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

 

 تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

 

هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا ترکیه در یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه 94  با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا به صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94  می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه آنتالیا ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیماستانبول ترکیه در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه 94 است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری تور ترکیه 94  بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیماستانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه عید 94  می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیماستانبول از امکانات آن بهره مند شوند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

تور ترکیه هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتوناستانبول ترکیه یک هتل 5 ستاره است که بسیار نزدیک به فرودگاه آتاتورک است و فقط 24 متر با آن فاصله دارد و در 3 کیلومتری دریا واقع شده است. این هتل در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. هتل هیلتون استانبول دارای اتاق های بالکن دار , استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی و هم چنین دارای 7 سالن غذاخوری متنوع است که شما مسافران تور ترکیه نوروز 94  و مهمانان عزیز می توانید از آن لذت ببرید. انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود. از دیگر امکانات هتل هیلتوناستانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد: زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت و... . مسافران عزیز تور ترکیه نوروز 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط: تور ترکیه لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد